Sephora'nın Mükemmel Boom'u

Sephora Facebook sayfasının uzun süredir takipçisiyim. Hem yeni çıkan ürünleri hakkında bilgim oluyor, hem de yorum yapıyorum. 15 gün önce BOOM diyerek bana bir sürpriz yaptılar, bir hediye kazandığımı bildirdiler, çok mutlu oldum. 
Bugün Marmara Forum Alışveriş Merkezi ndeki Sephora mağazasına giderek hediyemi teslim aldım. Sürpriz bir hediye olduğundan çok merak ediyordum. Mağaza sorumlusu hanım hediyemi getirdi, teslim aldığıma dair yazı aldılar, teşekkür ederek çıktım. 
Minik poşetimden mükemmel bir anti-aging serum çıktı. Algenist Genius Ultimate Anti-Ageing Serum . Sadece Sephora mağazalarında satılan bir marka Algenist . 
Ürünün özellikleri ise şöyle

YOSUN İLE GELEN GENÇLİK İKSİRİ 
Algenist , gözle görünür sonuçlar elde etmenizi sağlayacak yüksek teknolojili cilt bakım ürünü GENIUS Ultimate Anti-Ageing serum with Vitamin C+ ‘ı sunuyor. 
Alguronic Asit, Mikro - yosun yağı ve Vitamin C + ‘ın muhteşem birleşimi sayesinde geliştirilen Ultimate Anti-Aging Serum, kadifemsi ve ipeksi dokusu ile yaşlanma karşıtı etkiler sağlayarak kadınların vazgeçemeyeceği ürünleri arasında yerini alıyor. Lekeleri minumuma indiren ürün, cildi aydınlatıyor, doğal bir ışıltı kazandırıyor. Genius Ultimate Anti-Ageing Serum, temiz cilde yumuşak ve dairesel hareketlerle uygulanarak, anında gençlik etkisi yaratıyor. 

Bu mükemmel ürün ile tanışmama vesile oldukları için Sephora Facebook sayfasına çok teşekkür ediyorum. 

Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM