CleanRose Ankara nın Mis Kokulu Ürünleri

CleanRose Ankara markasının instagram sayfasında katıldığım çekilişte şanslılardan biri olduğumu gönderdikleri DM ile öğrendim. Hediye sürpriz olunca gelecek ürünleri merakla beklemeye başladım, PTT kargo ile harika bir hediye paketi gönderdi firma. Mis gibi gül kokusu paketin dışına da taşmıştı. Gönderilen ürünler çok kaliteli. 



İlk ürün gül kokulu oda spreyi, tek fıstta odanın içine harika bir gül kokusu yayılıyor. Koku çok kalıcı, kötü kokuların yok olmasını sağlıyor. Kalıcılığı 4-12 saat arasındaymış. 350 ml lik plastik şişede.  



İkinci ürün doğal gül suyu. Hemen buzdolabına koydum. Soğuk kullanmayı çok severim, Tonik olarak da kullanmayı düşünüyorum. % 100 saf, hiçbir katkı maddesi içermiyor. Cildi besleyici dokuları gerginleştirici ve temizleyici etkisi ile cilt bakımı, makyaj temizliği, güneş sonrası yanıklar, doğal tonik olarak kullanıldığı gibi aynı zamanda güllaç ve benzeri tatlıların yapımında da doğal aroma olarak kullanılabiliyormuş. Traş sonrası doğal losyon olarak kullanılabiliyormuş. Saf gül suyunun göze damlatıldığında rahatlatıcı etkisi bulunmakta olduğunu da böylece öğrendim. Ayrıca bebeklerde dışardan kompres yapılarak ateş düşürücü ve pişiklerin tedavisinde de güvenle kullanılabiliyormuş.


Üçüncü ürün gül kolonyası. Ferahlatıcı kokusuyla harika bir kolonya ilk kez kullanıyorum. Şeker gibi rengiyle kalıcı kokusuyla favorimlerimden biri olacak.



Dördüncü ürün gül kokulu mum. Yandıkça odanıza harika bir gül kokusu yayılacak. 



Beşinci ürün nemlendirici gül kremi. Henüz açmadım ama firmanın sitesinde kremin özellikleri şöyle yazılmış. İçerdiği Aloe Vera ve gül özleriyle cildinizi besleyerek yumuşatır ve dış etkenlerden korur. Nemlendirici özelliği ile kurumuş ve çatlamış elleri yumuşacık yapar. İçerdiği taze gül kokusu sayesinde aromaterapik bir etki oluşturur.









Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM