L'occitane Soledad Bravi Tasarımı Hugs&Kisses Seti

L'occitane Türkiye twitter sayfasında arkadaşını etiketle hediye seti kazan yarışmasında arkadaşım aynazcil i etiketleyerek Soledad Bravi tasarımı Hugs&Kisses setini kazandık arkadaşımla. Harika ürünleri olan markanın hediyesini kazanmak beni çok mutlu etti. Sayfa ile yazıştım hediyemin en yakın mağazalarından almam gerektiğini öğrendim. Bana en yakın mağazaları Bakırköy Capacity Alışveriş Merkezindekiydi. Cumartesi günü Bakırköy'de oturan kayınvalideme giderken mağazadan hediyelerimi aldım. 

Çok şık bir paketin içinde minik şirin iki el kremi ve 2 dudak balmı vardı. 

























Bir de çok güzel makyaj çantası özel tasarım bir tırnak törpüsü. Çantanın rengi insana enerji veriyor.
























Kullanmaya kıyamayacak güzellikte tasarımlar. 

L'occitane Türkiye'ye tekrar teşekkür ediyorum.


3 Yorumlar

  1. Çok şirin gözüküyorlar.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim +Esma Nur Öztürk, oldukça minik ve şirinler :)

      Sil
  2. Ayy bunun bir ayak kremi var, muh-te-şem...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM