Fikrimühim'den Gelen Scholl Velvet Smooth Express Pedi - Ayaklarınızda Kadife Yumuşaklığı Bir Dokunuşta Elmas Taneleri İle

6 Ocak'ta FikriMühim den posta kutuma gelen maili görünce havalara uçtum. Scholl ürün deneyimine davetlisiniz yazıyordu konu kısmında. Heyecanla açtım, evet tahminim doğruydu, Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsünün yeni başlığı Elmas Taneleri ile ürün deneyimine davetliydim. Katılmak için hemen tıkladım ve kargodan ürünümün gelmesini bekledim. Geçtiğimiz hafta Yurtiçi Kargo ile paketim geldi. 



Dünyada 32 milyon ayağın farkını yaşadığı ürün, güzelliğine önem veren bütün kadınlar için yenilenmiş. #selfeet #32milyonayak Bağımsız araştırma şirketi verisine göre Eylül 2015'e kadar 22 ülkede 16 milyon adetten fazla ürün satışı gerçekleşmiş. Ürünü geçtiğimiz yıldan beri sosyal medyada görüyor ve denemeyi çok istiyordum. Yenilenmiş halinde değiştirilebilir 360 derece dönebilen başlık daha geliştirilmiş, elmas taneleri ile ayaklarımızda az, orta ya da çok sert deride bile bir dokunuşta kadife yumuşaklığı vaadediyor. Hemen denedim gerçekten söylendiği gibi kolay ve çabuk bir şekilde mükemmel sonuç aldım. Kullanımı son derece kolay, ergonomik tasarımlı, üstün güvenlikli ürün ile ulaşılması en zor yerlere bile kolaylıkla ulaşılıyor. Mavi renginin yanında bir de pembe seçeneğinin olması da harika olmuş.  Önerileri, her gün ya da 2 günde bir düzenli olarak ürünü uygulayıp sonra ayağınızı nemli bir bezle silmeniz ya da yıkamanız. Sonrasında krem ile nemlendirilmesi gerekiyor ayakların. Yaklaşık 5 dakikada farkı yaşayın.  



Ürünü paketinden çıkardıktan sonra temiz bir şekilde saklamak için üzerine takılacak şeffaf plastik kapak, 



ürünü saklarken içine koyacağımız bez, büzgülü, şık torba, 



ve 4 adet kalem pil ürünle birlikte paket içeriğinde sunuluyor. 



Ayrıca, arkadaşlarımızın 11 Ocak-14 Şubat 2016 tarihleri arasında Migros'lardan bu ürünü satın almalarını sağlamamız halinde, satın alan kişinin bizim ismimiz ile birlikte Migros faturalarını scholl@fikrimuhim.com adresine mail atmalarını isteyebilir ve (satışta alt limit 3 adet) en çok ürün satan 10 FikriMühim 200 TL'lik Migros hediye çeki kazanabilecek. En çok ürün satan FikriMühim'lerin arkadaşlarından ürün satın alan kişiler de 20 TL'lik hediye çeki ile ödüllendirilecek. Bir de ürün satın almaya teşvik ettiğimiz her arkadaşımız bize ekstra 30 MühimPuan kazandıracak.Hadi hemen arkadaşlarımıza bu mükemmel ürünü anlatmaya başlayalım. 









3 Yorumlar

  1. şanslısınız :) güzel bir davetmiş :) güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. bu arada takipteyim :) sizi de benim bloguma beklerim :)
    haticesenstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim +Hatice Şen Doğan blogunuzu ziyaret ettim, izleyiciniz oldum, sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM