Yıldız Kurabiye'ye Buyrun

Evde çayın ya da kahvenin yanında atıştırmak için bir şeyler bulunursa çok iyi oluyor. Özellikle çayı tek başına içmeyi pek sevmiyorum. Bugün de bir kurabiye yaptım. Kurabiye kalıbı kullandım, baktım yıldız şeklinde olandan daha iyi sonuç alıyorum, birkaç tanesi hariç hepsini yıldız şeklinde kestim. 



Malzemeler :

125 gr yumuşak margarin, 1/2 su bardağı toz şeker, 2 yumurta (birinin beyazının bir kısmını kurabiyelerin üzerine sürdüm), 1/2 su bardağı yoğurt, 1 paket kabartma tozu, aldığı kadar un. 
Un ve kabartma tozu hariç malzemeleri derin bir kaseye aldım. 



Biraz yoğurduktan sonra kabartma tozu ve unu ekleyip yoğurmaya başladım. 



Mutfak tezgahımı hafifçe unlayıp yoğurduğum hamuru merdane ile çok ince olmayacak şekilde açtım. Kurabiye kalıpları ile şekil verdim. 



Unladığım tepsiye kestiğim kurabiyeleri yerleştirdim. 



Önceden ısıtılmış fırında, 180 derecede yaklaşık 20 dakika pişirdim. Benim fırınım turbo, siz kendi fırınınızın ölçüsüne göre pişmekte olan kurabiyelerinizi takip edin, çabuk pişiyor. 










1 Yorumlar

  1. Selam
    Sizin de sayfanıza geldim ve davet etmek istedim bana da:))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM