Dan Brown Cehennem


Nihayet bitirdim kitabımı yeni kitaba başlamak için sabırsızlanıyorum. Nihayet dedim çünkü biraz uzadı okuma sürem. Dan Brown'un Da Vinci Şifresi ile Melekler ve Şeytanlar kitaplarını da okudum, filmlerini de izledim üstelik defalarca. İki kitabı da çok seviyorum. Cehennem'in de yakında filmi çekilir diye düşünüyorum. İstanbul'da geçen bölümler olması kitabı daha cazip kıldı benim için. Bu kadar ünlü bir kitabın bildiğim yerlerden bahsetmesini çok sevdim. Sonlara doğru heyecan doruktaydı. Robert Langdon'un yeni maceralarını merakla bekliyorum Dan Brown'dan. 


4 Yorumlar

  1. Eh artık diğer kitaplara :) keyifle okuman dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim +sessizkaldım sırada birkaç kitap var acaba hangisiyle başlasam diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Melekler ve Şeytanları okuyacağım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melekler ve Şeytanlar Cehennem'den daha heyecanlı, filmini de tavsiye ederim keyifli okumalar :) +GüzelveKültürlü

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM