Bebak Gül Özlü Serisi ile Tanıştım

Kadınlar günü hediyesi olarak Facebook Neşeli Renkler sayfasından Bebak gül özlü serisinden iki ürün kazandım. Tercih ettiğim ürünler birkaç gün içinde elimdeydi, sayfaya ve firmaya çok teşekkür ediyorum. Çok sağlam bir paketleme yapılmıştı. Ürün ambalajlarının renginin güzelliği ilk dikkatimi çekendi, ama kokuyu duyunca hayranlığım katbekat arttı. Muhteşem gül kokulu kremlerin ilk kullanımda bile ellerimde yarattığı sonuç harikaydı, çok beğendim. 



Bebak Gül Özlü El ve Vücut Nemlendirici Krem 200 ml lik bir tüpte, çıtçıt kapaklı, kolay kullanılır bir ürün. Yumuşacık pembe renkli mis gibi gül kokulu bir krem. 


Cildim tarafından çok çabuk emildi, el ve vücutta kullanılabiliyor. Formülü derinin alt tabakasındaki hücrelerin güçlenmesine yardımcı olup üst tabakadaki yenilenme işlemini destekliyormuş. Elastikiyetini kaybetmiş cilde geri kazanım sağlayan bir ürün. Doğal gül yağı içeriyor. 


Tüm cilt tipleri için uygun olması da mükemmel.

İkinci ürünüm de aynı kremin kapaklı kutu şeklindeki ambalaja sahip çeşidiydi. İçeriği aynı, bu tarz ambalaj tercih edenler için farklı bir seçenek.

 







2 Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM