Algenist Genius Ultimate Anti-Aging Vitamin C+Serum Deneyimim

Günlük cilt bakımımda sabahları cildimi temizledikten ve tonikledikten sonra termal su ile birlikte serum kullanıyorum, arkasından nemlendiriyorum. Son bitirdiğim serum Algenist markasının Genius Ultimate Anti-Aging Vitamin C+ oldu. Temiz cildime dairesel hareketlerle uyguladım. Çok beğenerek kullandım, mükemmel sonuç aldım, tekrar almayı çok istediğim ürünler listesine yazıldı. 


Alguronic Asit, mikroalg yağı ve C vitamininin birleşimiyle hazırlanan serum, yaşlanma karşıtı etkili, lekeleri en aza indiriyor, cildi aydınlatıyor. Alguronic Asit, mikroalg hücrelerini yenilemekten ve korumaktan sorumlu güçlü bir bileşikmiş. Mikroalgler ise mikroskop ile görülebilen su içinde asılı bulunan su bitkimsileriymiş. Ben de bu sayede öğrendim. Diğer isimleri ise mavi yeşil alg. 

Serum cam  30 ml lik bir şişeye sahip ve pompa ile kullanılıyor. 2 pompa bir kullanımda tüm yüz için yeterli geliyor. 



Renksiz, şeffaf, kokusuz, sıvıya yakın bir kıvamı var. 



Sadece Sephora mağazalarında 115 $ satılıyor. 



San Fransisco ABD'de üretilen bir marka. 









  





6 Yorumlar

  1. Bilgilendirme için teşekkürler, cilt temizleme çok hassas bir konu, değerlendireceğim, sizi takibe aldım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ilginize, ben de sizi takipteyim, sevgiler :)

      Sil
  2. Yapı olarak bunun gibi olan ürünleri genelde seviyorum ancak fiyat çok fenaymış ne yazık ki ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nemlendiriciden önce serum kullanmayı seviyorum bu serum da şahane ama söylediğiniz gibi fiyat yüksek :)

      Sil
  3. Bu tür bilgilere bayılıyorum çünkü çok bilindiği zan edilsede malesef çok şey bilmiyoruz cilt ürünleri hakkında bilgi için teşekürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız o kadar çok çeşit marka ve ürün varki ancak rastlarsak ya da tavsiye edilirse kullanıyoruz, rica ederim, sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM