Lierac Demaquillant Douceur - Miseler Temizleme Suyu Deneyimim

Cilt makyajımı temizlemek için değişik markaların miseler temizleme sularını kullandım. Bu ürünlerden biri de Lierac markasına ait Demaquillant Douceur Miseler Temizleme Suyu. 



200 ml'lik pompalı plastik bir şişeye sahip üründen oldukça memnun kaldım. Göz makyajı için birkaç kat maskara kullandığımdan faydasını görmesemde (çift fazlı göz makyaj çıkarıcı kullanıyorum) yüzümde ve boynumda kullandığım bbkremi temizledikten sonra cildimde belirgin ferahlık hissettim. Pompalı kullanım kolaylık sağlıyor, her pompada eşit miktarda ürünün gelmesi fazlasının ziyan olmasına engel oluyor. Pamuğa sıkıp kuru cildime uyguladım. Durulamaya gerek yok.  



Hassas ciltler dahil, tüm cilt tipleri için uygun. Bitkisel bal ve detoks özelliği gösteren probiyotikler, keten tohumu, ebegümeci özü ve nazikçe temizleyen etken maddeler içeriyor. Alkol içermiyor. 

   
 

4 Yorumlar

  1. bu merkanın serumunu denemiştim,tester bir üründen bir kere bile kullandığımda bariz bir fark yaratmıştı elimdeki ürünler bitince cilt bakımı için lierac ürünlerine bakacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serumunu kullandım ve çok memnun kaldım, tekrar almak isteyeceğim ürünler arasında :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM