Benri Sun Güneş Kremi Losyon-Sun Protection Lotion




Geçen yıl ilk kez alıp memnun kaldığım güneş kremlerinden Benri Sun 20 SPF yi bu yıl yine aldım, aynı serinin 50 SPF çeşidini de kullandım, ayrıca güneş sonrası losyonundan da çok iyi sonuç aldım.
Beyaz tenli bir aileyiz bu yüzden koruyucu ürün sürmeden güneşe çıkmamız imkansız hemen kızarıyoruz ve en az 2 gün canımız yanıyor, tatil eziyet oluyor. Ama güneşe çıkmadan ve her denize girip çıktıktan sonra güneş kremimizi sürersek hiç sorun yaşamıyoruz. 



Ürünün içeriğinde kakao ve argan yağı özleri var, koyu kıvamlı ama çok rahat sürülüyor ve cilt tarafından kolayca emiliyor. 




Kapak kısmı çevirerek açılıyor, sıkarak ürünün çıkması kolayca sağlanıyor. 



150 ml'lik kalın plastikten bir ambalajı var. Kullanımı oldukça kolay. Gratis'in kendi markası, Gratis mağazalarında satılıyor. 




12 Yorumlar

  1. Benri ürünlerini hep merak ediyorum yorumlara bakarak genelde tercih ediyorum, bunu da yazdım o zaman, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Benri güneş kremi daha öce dikkatimi çekmemişti.Fiyat olarakta ekonomiktir sanırım.Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fiyat olarak uygun Gratis'te satılan diğer markalara göre daha düşük fiyatı var, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. sağlıkla kullan canım iyi tatiller olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Tam da tatil planı yaparken bu paylaşım iyi geldi ☺. Bir bakayım ben de. Teşekkürler paylaşım için 😊. Sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim, iyi tatiller diliyorum size :) ben de yorumunuz için teşekkür ederim, sevgiler

      Sil
  5. Ben de bu ürünü yeni aldım ancak bence yapısı hiç koyu değil belki de Antalya'da olduğumdandır :) 20 SPF tatilin ortası için bana ideal geliyor 50 faktörler ağır geliyor bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir belki havanın etkisiyle sizinki biraz daha yumuşamıştır belki, ben de 20 30 kullanmayı seviyorum :)

      Sil
  6. Güneş kremleri vazgeçilmezimiz oldu benri yi denememiştim 50 faktörlüsünü denemek isterim esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız, tavsiye ediyorum, ilginize teşekkür ediyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM