Duru Gourmet Mango Duş Jeli


Duru duş jeli şişelerinin tasarımı yenilenmiş. Bence daha rahat kullanılır bir tasarım olmuş bu ince uzun şişeler. Öncekiler biraz daha tombuldu rahat kavranamıyordu.  



Migrostan 2 çeşidini aldım Mango ve Gül Özlü.Satın almadan önce hemen kokularına bakarım çaktırmadan. İkisinin kokusu da başdöndürücü çok güzel. 500 ml lik plastik bir şişede.



İlk kullandığım Mango'lu oldu. Nerdeyse insanda yeme isteği uyandıran bir kokusu var. Sanki içine mango doldurulmuş çok hoş. Pembemsi çok açık bir rengi var ve içinde minicik turuncu partiküller mevcut. Oldukça güzel köpürüyor, banyoyu mis gibi kokutuyor. İçeriğinde gliserin var. Vücudun ihtiyacı olan nemi yeterince sağlıyor. 




Çıtçıtlı rahat açılan bir kapağı var.


6 Yorumlar

  1. Duru'nun mavi renki partiküllü bir duş jelini kullanmıştım, adını hatırlayamadım ama çok beğenmiştim. Şİşelerin ince olması bence de çok iyi olmuş, 500 ml çok büyük ama :)) Mango kokusunu ben de seviyorum. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavisini eski şişesinde kullanmıştım kokusu çok güzeldi onunda. 500 ml sıcak havalarda bol bol kullanalım mis gibi kokalım diye büyük aldım sanırım ;) güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yazıyı görünce Duru yeni bir seri mi çıkarmış diye düşündüm. Tasarımın değiştiğini bilmiyordum. Kullanım kolaylığı açısından bu daha başarılı ama o tombul halleri de çok dekoratif duruyordu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet seri yeni değil ama çeşitler fazla ve kokuları da çok güzel diye düşünüyorum. haklısınız tombul hallerinin görüntüleri güzeldi, hala satılan yerler de var :)

      Sil
  3. Yaz aylarında meyve kokularını çok seviyorum.Mango'nun nasıl güzel koktuğunu az çok tahmin edebiliyorum.Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet banyoyu mis gibi yapıyor, teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM