Yoko Nar Özlü Göz Jeli - Yoko Pomegranate Extract Eye Gel


Son bitirdiğim göz jelim Yoko markasının nar özlü göz jeli oldu. Sabah ve akşam göz çevreme minik pıt pıt hareketlerle masaj yaparak uyguladım. Hiç sorun yaşamadım. Göz çevremde henüz kırışıklık yok ama kullandığım sürede sonuçlarından çok memnun kaldım. 



Pembe renkli jel yapıdaki ürünün içinde beyaz minik partiküller var ancak sürerken bunlarla ilgili herhangi birşey hissedilmiyor ve hemen yokoluyorlar. Güzel bir kokuya sahip olan ürün rahatlıkla uygulanıyor. 



İçeriğinde güçlü antioksidanlar ve yüksek düzeyde polifenoller bulunuyor. Kutusunun üzerinde içerik bölümünü yukarıda paylaştım.

Thailand'da üretilmiş. Daha çok Asya ülkelerinde satılan bir marka. 



20 gr lık plastik minik bir kavanozda. 



İnce kırışıklıkları, çizgileri, göz altındaki kararmaları azaltmayı vaadediyor. Benim göz çevremde henüz bu sorunlar olmadığından giderip gidermediğini bilmiyorum ama kullandıktan sonra hafif bir gerginlik ve sıkılaşma hissettim ve memnun kaldım. Nemlendirmesini yeterli buldum. İnternet sayfasındaki kullanıcı yorumları da oldukça olumlu. 
Detaylı bilgi almak isteyenler tıklayabilir


8 Yorumlar

  1. Bilgilendirme için teşekkürler.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ilginize teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  2. İlk kez duyduğum bir krem bu😊 Çok çok merak ettim, tatil dönüşü verdiğiniz linki de inceleyeceğim😊 Çok teşekkürler❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fazla tanınmamış bir marka ama ürünlerinden memnunum, ilginize teşekkür ederim :)

      Sil
  3. hiç duymadığım bir marka bilgiler için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ilginize teşekkür ederim İlknur Hanım :)

      Sil
  4. İlk defa duydum bu markayı teşekkürler paylaşım için ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki ürününü daha kullandım ve memnun kaldım, ben de ilginiz için teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM