Ahmet Ümit'in İstanbul Hatırası Romanını Okudum 📗


Ahmet Ümit'in kitaplarını keyifle okuyorum. En son okuduğum kitabı da İstanbul Hatırası adlı roman oldu. Everest Yayınları tarafından yayımlanmış 565 sayfalık bir polisiye. İstanbul'un tarihi hakkında da mükemmel bilgi edinebilirsiniz. Tarih meraklıları da kaçırmasın.  İstanbul Sarayburnu'nda bulunan bir cesetle başlayan seri cinayetler, İstanbul'un tarihiyle ilgili detaylı bilgilerle süslenmiş. 7 ceset 7 ayrı tarihi mekana bırakılıyor ve avuçlarında o mekanla ilgili bir sikke bulunuyor. Hepsi aynı şekilde öldürülmüş. Katilin izini süren Başkomiser Nevzat ve ekibinin sürükleyici araştırmalarını çok kısa zamanda heyecanla okudum. Dan Brown'ın Melekler ve Şeytanlar ile Cehennem romanlarından esinlenilmiş kısımlar olduğunu düşünüyorum. Elinize aldığınızda bırakamayacağınız merakla bitireceğiniz bir roman. Tarihle polisiyenin mükemmel birleşimi. 




27 Yorumlar

  1. kesinlikle okumalıyım teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, ilginizi çektiğine çok sevindim :)

      Sil
  2. Paylaşım için teşekkürler :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ilgine teşekkür ederim, sevgilerimle :)

      Sil
  3. Ahmet Ümit'in polisiye romanlarını okumayı çok seviyorum sanırım sıradaki belli oldu :)

    YanıtlaSil
  4. İlk çıktığı dönemde severek okumuştum.Şimdi düşündüğümde olayları tam hatırlayamadım.Bir ara tekrar okumalıyım sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman geçince bazı yerleri unutulabiliyor, ama ele alınınca tek tek hatırlanıyor, yeniden gözatınca hatırlarsınız mutlaka

      Sil
  5. Bu kitabi okumadım hala, hep aklımda, en iyisi gidip almak ve okumak!.

    YanıtlaSil
  6. Okumak gerek.Teşekkürler tavsiye için.Sevgiler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, ben de ilginize teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Konusu ilgincmis. Nette arastirayim.

    YanıtlaSil
  8. Polisiye konusu var merakla okunur diye düşünüyorum selamlar.

    YanıtlaSil
  9. Okunacaklar listeme aldım, çok teşekkür ederim canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ilgine teşekkür ederim canım, keyifli okumalar :)

      Sil
  10. Merhabalar,
    Ahmet Ümit'in bu kitabını çok kişi tavsiye etti. Ben Ahmet Ümit'i "Sultan'ı Öldürmek" adlı kitabıyla tanıyınca bir kez daha şans veremedim. Ama bu kitabı hep aklımda kaldı. Okuyacak çok kitap var değil mi? Aynı anda bir çok kitap okumak istiyor insan bazen...
    Bu arada yolunuz düşerse bana da beklerim. Kahve içer, kitaplardan bahseder laflarız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sultanı Öldürmek şu an elimde, başı biraz sürüklemedi ama devam ediyorum, bakalım devamında neler olacak :)

      Sil
  11. Yazınızı okumaya başladığım da benim de ilk aklıma gelen Dan Brown'ın Melekler ve Şeytanlar kitabı oldu. Aslın da Ahmet Ümit'in kitaplarını seviyorum. Paylaşım için çok teşekkür ederim Esra hanım sevgilerimle 😍❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için ben de çok teşekkür ederim Zehra hanım, sevgilerimle :)

      Sil
  12. Ahmet Ümit'in kitaplarını seviyorum.Kurgulamaları hoş.Polisiyeyle tarihi harmanlamasi güzel.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seviyorum :) ilginize teşekkür ederim :)

      Sil
  13. İlk okuduğum polisiye Tess Gerritsen'in kitabıydı, polisiye kitaplarını seviyorum bu kitap kütüphanemde var ama okumak bir türlü kısmet olmadı henüz ama elimdeki kitaplar bittiğinde okuyacağım inşallah. Kitapla ilgili yorumunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM