Denebunu Mart Ayı Kutusu Geldi 🌼


Denebunu Mart ayı kutusu birkaç gün önce geldi. Denebunu.com dünyaca ünlü markaların ürünlerini denememiz için kargo ücreti ödemeden tamamiyle ücretsiz olarak gönderin bir platform. Siteye üye olup, kişisel bilgilerinizi tamamladığınızda, aylık ürünlerden sizin özelliklerinize uygun olanlarının bazen normal, çoğunlukla deneme boyları deneyip yorumlamanız için gönderiliyor. Siteye üye olmak için kırmızı yazıya tıklayabilirsiniz. 

Her ay yeni kutu sunulduğunda hemen istediğinizi siteye bildirmeniz gerekiyor yoksa kutu kalmayabiliyor, ben geçen ay alamamıştım.  Mart ayı kutusundan Nestle'nin yeni çıkardığı Lifita yulaf gevreğinin 210 gr'lık paketi, 2 çeşit normal boy Nesfit bar, 1 60 ml'lik Vernel deneme boyu, Kielhs sitesinden üye olup alışveriş yapıldığında deneme seti hediye edilmesi için kod çıktı. Ürünler denemediğim ürünlerdi, bu yüzden çok memnun oldum, yeni ürünler denemeyi çok seviyorum. Kutunuz geldikten sonra siteye yeniden girip ürünlerle ilgili yorum yapmanız gerekiyor. 




10 Yorumlar

  1. Ne güzel seyler mutlulukla tüketin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dilekleriniz için teşekkür ederim Derya Hanım :)

      Sil
  2. Güle güle kullan, afiyetle ye. Ben 2 aydır takip edemiyorum kutuyu kaçırıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, gelecek ay ben de yetişebilirsem haber veririm :)

      Sil
    2. çok sevinirim :) Yine mi geç kaldım yoksa :)

      Sil
    3. daha başvuru başlamadı, aklımda haber vericem, ben de yetişirsem tabi :D

      Sil
  3. Great post! Have a lovely Day! 🌻🌻🌻

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM