Kadinlarbilir.com Fairy Deneme Kiti


Kadınlarbilir Procter&Gamble firmasının kadınlara yönelik, aile, ev, sağlık, güzellik gibi konular içeren, hediyeli anketler yapan, ürünlerinin tanıtımını sağlayan bir site. Üye olmak isterseniz kırmızı yazıya tıklayarak siteye üye olabilirsiniz. Siteye uzun süredir üyeyim, posta kutuma hergün sitede işlenen konularla ilgili mailler geliyor. Zaman zaman gönderilen anketleri cevaplıyorum. Bu anketler sonucunda, firmanın değişik ürünlerini deneme ve yorumlama fırsatı da buluyorum. Son cevapladığım anketlerden biri Fairy Platinum bulaşık makinesi kapsülleri ile ilgiliydi. Anketi cevaplamamdan bir süre sonra siteden telefon edildi, adres teyidi yapıldı ve kitim birkaç gün içinde ücretsiz kargo ile teslim edildi. Kutunun içinde 1 adet 18 kapsül içeren normal boy paket, 3 adette dostlarımın denemeleri için onlara vereceğim üçlü kapsül içeren paketler ve Fairy orijinal bulaşık süngeri vardı. Fairy Platinum kapsülleri bulaşık makinemde beğenerek kullanıyorum, sonuçlarından çok memnunum, gelen ürünleri de daha önce kullanmamış dostlarıma hediye ederek onların da ürünle tanışmalarını sağlayacağım için seviniyorum. Teşekkürler Kadınlarbilir.com 😊 

 


4 Yorumlar

  1. Güle güle kullanın.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü ben de beğendim özellikle de kokusunu🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bulaşıklar tertemiz çıkıyor, kalıntı yok, kokusu da güzel :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM