Nivea Canlandırıcı Yüz Yıkama Köpüğü Deneyimim


Bir süredir severek kullandığım Nivea canlandırıcı yüz yıkama köpüğünü konuk etmek istedim bugün. Hafif kokulu, pompasıyla kolaylıkla sıkılan, anında köpüren, cildimi ferahlatan bir temizleme ürünü. T bölgem yağlı, diğer bölümler kuruya yakın normal. Benim köpüğüm normal&karma ciltlere uygun. Kuru&hassas ciltler içinde pembe şişede bir çeşidi olduğunu biliyorum.  



Fotoğrafta bir pompa sıkılmış köpük görünüyor. İki pompa benim yüzümü temizlemeye yeterli geliyor. Kuru cildime masaj yaparak sürüyorum, bol suyla duruluyorum. Yüz, boyun ve dekolte bölgesinde kullanılabiliyor. Günlük kullanıma uygun. Plastik şişenin kolayca basılan bir pompası var. Köpürmesi için şişeyi çalkalamaya gerek duymuyorum. Çok hafif, belli belirsiz bir klasik nivea kokusu geliyor burnuma. Sonrasında da elimde bir süre kalıyor. Şişe şeffaf mavi olduğundan görüntüde renksiz, su görünümünde bir sıvı içeriyor. 150 ml lik bir ürün. Oldukça bereketli, çabuk bitmiyor. 




İçerdiği E vitamini ile cildi yıpratmıyor ve Hydra IQ ile zenginleştirilmiş. Hydra IQ Nivea'nın geliştirdiği bir teknoloji. Cildi 24 saate kadar aktif olarak nemlendiriyor yani temizlerken kurutmuyor, nemlendiriyor ve cildin yumuşaklığını korumasını sağlıyor. 

Ciltle uyumu dermatolojik olarak onaylanmış. 




İçindekiler; Aqua, glycerin, decyl glucoside, alcohol denat, disodium cocoyl glutamate, glyceryl glucoside, tocopheryl acetate, nulumbium speciosum flower extract, panthenol, citric acid, PEG- 40 hydrogenated castor oil, propylene glycol PEG-200 hydrogenated glyceryl palmate, codium chloride, sodium sulfate, polyquaternium-10, sodium benzoate, butylphenyl methylpropional, geraniol parfum olarak yazılmış şişenin üzerinde. 








15 Yorumlar

  1. Cildi kurutmaması güzel özellikmiş iyi günlerde kullanın .

    YanıtlaSil
  2. Benim cildimde çok cabuk kuruyor.Su bile kurutabiliyor :) güzel anlatmissiniz tesekkrler :)

    YanıtlaSil
  3. Köpük temizleyicileri ben daha çok seviyorum kesinlikle ♥

    YanıtlaSil
  4. Sanirim bana pembesi daha uygun olur. Ben de almak istiyorum 😊

    YanıtlaSil
  5. keyifle kullanmanızı dilerim Derya Hanım :)

    YanıtlaSil
  6. Bende memnun kalmıştım :) Paylaşım için teşekkür ediyorum Esra hanımcım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ilginize teşekkür ederim Banu Hanımcım, sevgilerimle ♥

      Sil
  7. Hassas ciltler için olanını severek kullanmıştım.Hatta ilerleyen dönemde kullanmak üzere bir yedeğim de var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de denemek istiyorum hassas ciltler için olanını belki daha çok beğenirim :)

      Sil
  8. Güle güle kullan, Nivea ürünlerinin kokusu çok güzel oluyor ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, evet ben de çok seviyorum kokularını ♥

      Sil
  9. Benim yıldızım pek barışmadı bununla :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM