Nivea Q10 Plus Kırışık Karşıtı İnci Taneleri Deneyimim 👍 - Nivea Q10 Plus Anti-Falten Serum Aktiv Perlen



Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba. 🙋 
İşlerimin yoğunluğu nedeniyle bilgisayar başına oturamadığımdan blogu da ihmal etmek zorunda kaldım. Umarım herkes iyi, herşey yolundadır 😊

Birkaç aydır kullandığım Nivea Q10 Plus Kırışık Karşıtı İnci Tanelerinden bahsetmek istiyorum. 
Günlük cilt bakımımda cildimi temizleyip tonikledikten sonra nemlendiricimden önce kullandığım bir ürün. 



Sert plastikten pompalı, 40 ml'lik bir şişede, sarı renkli, hafif kokulu bir ürün. Şişenin dışından  bakıldığında adından anlaşıldığı gibi sarı inci tanelerini görebilirsiniz. Ancak pompaya basılıp dışarı çıktığında inci taneleri içlerindeki nemlendirici jelle birleşerek yumuşak hoş kokulu bir krem haline dönüşüyor. Cildimi yumuşacık yapıyor, arkasından aynı serinin nemlendiricisini kullanıyorum.  Ben daha çok T bölgemin haricinde kalan bölümlerde ve boynumda kırışıklığa daha meyilli bölgelerimde kullanmayı tercih ediyorum, yumuşak dairesel hareketlerle masaj yaparak uyguluyorum.   Ürünü makyaj bazı olarak da kullanabilirsiniz.



Cilde uygularken aldığı ilk görünüm üstteki gibi. Sürdükçe cilt tarafından kolaylıkla emiliyor.




Q10 incileri ile cildin Koenzim Q10 seviyesini en yüksek seviyede artırarak, Hyaluronik Asit ile zenginleştirilmiş güçlü formülü sayesinde sadece kırışıkların görünümünü azaltmakta kalmayıp, yenilerinin oluşumunu da etkili bir şekilde yavaşlatmayı vadediyor. Şu andaki sonuçlarından memnunum. Yaş sınırı belirtilmemiş ancak kırışık karşıtı olduğundan 30 yaşından sonra kullanılmasının uygun olduğunu düşünüyorum. 



Ciltle uyumu dermatolojik olarak onaylanmış, hassas ciltler uygun.Almanya'da üretilmiş, 40-50 TL arasında satın alabilirsiniz. 









20 Yorumlar

  1. Bunu merak ediyordum yaziyi okumam iyi oldu 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah sizde memnun kalırsınız Derya Hanımcım, sevgiler 😊

      Sil
  2. Benim de merak ettiğim bir üründü.Paylaşım için teşekkür ediyorum.Sevgilerimle:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ilginize teşekkür ederim Banu Hanım, sevgilerimle 😊

      Sil
  3. Merak ediyordum artık alabilirim :)

    YanıtlaSil
  4. merak ettiğim bir üründü teşekkürler tatlım

    YanıtlaSil
  5. İlk indirimde bakılacaklardan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün Gratis'te 39.90 TL indirimli fiyatıydı, sevgiler 😊

      Sil
  6. Interesting post! Have a lovely Day! 🌷🌷🌷

    YanıtlaSil
  7. Interesting post! Have a lovely Day! 🌷🌷🌷

    YanıtlaSil
  8. Wonderful post. I love Nivea products! Greetings from Montreal, Canada. :)

    YanıtlaSil
  9. Cok merak ettigim urunlerden biri💘

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. ben de seviyorum, bulması kolay, fiyatları uygun :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM