Dr.Oetker Big Muffin - 2 Dakikada Fırında - Çok Pratik Bir Tarif


Dr.Oetker ürünlerini çok seviyorum. Hepsi çok kolay ve çabuk yapılıyor, mutlaka istenen sonucu veriyor ve çok lezzetliler. Bugün de oğlumun favorilerinden Big Muffin'i hazırladım. 2 dakikada hazırlanıyor, 15 dakika fırında pişiyor ve sonuç mükemmel. 



Paketin içinden 6 tane kağıt muffin kalıbı, 1 un karışımı poşeti (içinde bitter çikolata parçaları mevcut), 1 bitter parça çikolata poşeti çıkıyor. 



Un karışımını çırpma kabına boşaltıp üzerine 1 yumurta, 8 yemek kaşığı su ve 8 yemek kaşığı sıvı yağ ekleyin. Ben riviera zeytinyağı kullandım. Mikser kullanmaya gerek olmadan bir çatalla çırparak 2 dakikada hamuru hazırladım.



2 yemek kaşığı yardımıyla hamuru tepsiye dizdiğim kalıplara paylaştırdım. Küçük poşetten çıkan bitter çikolata parçalarını da üzerlerine döktüm. 



Önceden alttan üstten ısıtılmış turbo midi fırında 200 derecede yaklaşık 15 dakika piştiler. Çok lezzetli ve çok hafif muffinler ikram edilmeye hazırlar.

100 gr tarifine göre hazırlanmış muffinin enerji ve besin öğeleri şöyle Enerji 440 kcal/1842 kjYağ 22,50 grKarbonhidrat 55,80 grProtein 3,60 gr









39 Yorumlar

  1. Genellikle blog okuma saatlerim gece olduğundan tarif görünceee iç geçiriyorum :))) Ellerinize sağlık harika görünüyor <3 :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım benim yarın alıp bir deneyim 😊 sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım 😊 sonucunu merakla bekliyorum

      Sil
  3. Cok pratikmis mutlaka deneyecegim💘

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  5. Ay ne güzel olmuş elinize sağlık Esra hanımcım ❤️😘

    YanıtlaSil
  6. Bayildimmm buna :) en kısa zamanda deniyeceğim

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık, böyle pratik lezzetleri denemeyi çok seviyorum. Tatlı krizleri için ideal. Teşekkürler paylaşım için. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 6 tane oluyor, fazla yemeye de gerek kalmıyor 😘

      Sil
  8. Bu ürünü bizde çok seviyoruz 😊 Afiyet olsun

    YanıtlaSil
  9. Neler cıktı yaa, hersey cok pratık artık

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık canım çok leziz görünüyorlar 😋😋 Ben cesaret edemiyorum pek bu tarz ürünleri yapmaya tadı nasıl olur acaba diye ama deneyeceğim bu muffini kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tadı da çok güzel ve hafif ve kolay yapılıyor 😘

      Sil
  11. Afiyet olsun ellerinize sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Ablmda yapmisti gercekten güzel oluyor.Afoyet olsn 😘

    YanıtlaSil
  13. bu pratik şeyler çıktı ne iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet büyük kolaylık misafir gelince bile hemen hazırlanabilir 😘

      Sil
  14. Çok güzel görünüyor afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  15. Ben de bazen ćocuklara yapiyorum çok seviyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de oğlum için yaptım, o da seviyor bu muffini :)

      Sil
  16. Daha önce Dr Oetker'in köstebek pastasını denemiştim, çok güzel olmuştu. Bunu da deneyeceğim, ellerinize sağlık harika görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köstebek pastayı da birkaç kez yaptım o biraz el oyalayıcı ama çok güzel oluyor, bu tarif çok pratik :) teşekkür ederim

      Sil
  17. Muffin bizim evde de çok seviliyor bi ara bundan alıp deneyeyim bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğeneceğinizden eminim, şimdiden afiyet olsun :)

      Sil
  18. Minik muffinlere kızlarım bayılıyorlar.Onlar için alıp deneyebilirim hemen ;)

    YanıtlaSil
  19. Elime alıp alıp bırakıyorum bu muffinleri ilk fırsatta alıp deneyeceğim. Elinize sağlık diyette olunca çok daha güzel göründü gözüme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kolay yapılıyor ve çok az oluyor zaten bir tane yemenin zararı olmaz bence :)

      Sil
  20. En kisa surede deneyeceğim çok güzel görünüyor elinize saglik😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM