19 Ekim 2017 Per┼čembe

Peloid Pelomin Cilt Maskesi Deneyimim ­čśŹ


Yakla┼č─▒k 3 hafta ├Ânce denemeye ba┼člad─▒─č─▒m Peloid Pelomin cilt maskesini haftada iki kez Pazartesi ve Cuma g├╝nleri kulland─▒m. T├╝p├╝ a├žmadan ├Ânce hafif├že sallay─▒p kar─▒┼čmas─▒n─▒ sa─člamak gerekiyor. T├╝p plastik, ├ževirmeli kapa─č─▒ var. Maske 500 ml, 250 ml, 100 ml ve 12 adet tek kullan─▒ml─▒k paket halinde sat─▒l─▒yor. Kokusuz, kolay s─▒k─▒lan, s─▒k─▒ld─▒─č─▒nda da─č─▒lmayan yo─čunlukta bir maske. 



Cildim karma, T b├Âlgem ya─čl─▒, di─čer k─▒s─▒mler kuruya yak─▒n, ince bir tabaka halinde s├╝r├╝nce 10 dakikada kurudu. Ben elimle s├╝rerek uygulad─▒m, f─▒r├ža ya da spatula ile de uygulayabilirsiniz. Islak y├╝z temizleme s├╝ngeriyle silerek kolayl─▒kla temizledim, isterseniz lavaboda akan bol suyla da rahatl─▒kla temizleniyor. Ard─▒ndan Touzla Spa termal y├╝z toni─čini y├╝z├╝me s─▒karak toni─čin kurumas─▒n─▒ bekledim. Sonra da cildimi nemlendirdim. Ya─čl─▒ ciltler i├žin 20-25 dakikaNormal ciltler i├žin 15-20 dakikaKuru ciltler i├žin 10-12 dakikaV├╝cut i├žin 30-35 dakika bekletilmesi ve ya─čl─▒ ciltler i├žin haftada 3 kez, kuru ciltler i├žin 2 kez kullan─▒lmas─▒ ├Âneriliyor. ├ťr├╝n % 100 do─čal. ─░├žeri─činde ├žok yo─čun ve zengin olarak magnezyum, potasyum, s├╝lfat, bikarbonat, kalsiyum mineralleri bulunuyor. Cildi canland─▒rmay─▒, s─▒k─▒la┼čt─▒rmay─▒, ipeksi bir doku kazand─▒rmay─▒, PH dengesini korumay─▒, cilt lekeleri ve siyah noktalar─▒ gidermeyi vadediyor. Cildimde leke ve siyah nokta yok ama di─čer vaatlerini yerine getirdi─čini s├Âyleyebilirim. 



─░├žindekiler; kil, mineralli su (kaolin, mineral water)Maske uygulamas─▒ yap─▒ld─▒─č─▒nda ciltteki kan dola┼č─▒m─▒ artt─▒─č─▒ndan uygulama sonras─▒nda cildinizin pembele┼čebilece─či konusunda t├╝p ├╝zerinde uyar─▒ yap─▒lm─▒┼č.Kulland─▒ktan sonra ├╝r├╝n├╝n kurumamas─▒ i├žin kapa─č─▒ s─▒k─▒ca kapat─▒n.Yerli ├╝retim, ─░stanbul Tuzla ─░├žmeler'de ├╝retiliyor. Kil Eski┼čehir Alpu'dan. Mineral su Tuzla Kapl─▒calar─▒ ┼×ifal─▒ Sular Mevkii'nden.Son kullan─▒m tarihi t├╝p├╝n ├╝zerindeki ├╝retim tarihinden itibaren 2 y─▒l.

Sa─čl─▒k Bakanl─▒─č─▒ onayl─▒, dermatolojik olarak test edilmi┼č.

Peloid; do─čada ger├žekle┼čen jeolojik ve/veya biyolojik olaylar sonucu olu┼čan organik ve/veya inorganik maddelerdir. Termomineral sulardan sonra en yayg─▒n kullan─▒lan balneolojik kaynak ya da balneoterap├Âtik ajan olan peloidler, do─čal olarak su i├žerebilir ya da susuz/kuru halde olu┼čabilirler. Do─čada ince tanecikli halde ya da baz─▒ ├Ân haz─▒rl─▒k i┼člemleri ile ufak-ince hale getirilirler. Peloidlerin kullan─▒m─▒ i├žin yeterli miktarda termal veya mineralli su kar─▒┼čt─▒r─▒larak, uygun yo─čunluk, kullan─▒m s─▒ras─▒nda uygun s─▒cakl─▒k sa─član─▒r. ├çamur banyo ve paket uygulamalar─▒ ┼čeklinde bir dizi hastal─▒─č─▒n tedavisinde, tamamlay─▒c─▒ tedavi unsuru olarak kullan─▒l─▒rlar. (Firma tan─▒t─▒m bro┼č├╝r├╝nden ald─▒m)

Sitesinden online sat─▒n alabilir, di─čer ├╝r├╝nleri inceleyebilirsiniz.

Kap─▒da kredi kart─▒ ile ya da nakit olarak ├Âdeme yapabilirsiniz. 

100 TL ve ├╝zeri kargo ├╝cretsiz.  





17 yorum:

  1. Bende cilt maskelerini cok seviyorum:) paylasim i├žin te┼čekk├╝rler ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. okudu─čunuz i├žin te┼čekk├╝r ederim :)

      Sil
  2. Bu arada blogunuzuda takibe ald─▒m severek okuyorum ger├žekten yaz─▒lar─▒n─▒z─▒. Banada beklerim :)

    https://kucukdokunuslarlaguzellik.blogspot.dk

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ben de sizi izliyorum, ziyaretiniz i├žin te┼čekk├╝r ederim :)

      Sil
  3. i├žeri─činin do─čal olmas─▒n─▒ sevdim inceleyece─čim,
    sevgiler...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. memnun kal─▒rs─▒n─▒z umar─▒m :)

      Sil
  4. Ben de en ├žok leke ve siyah nokta etkisini merak ettim ama onlar da sen de yokmu┼č :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. onlara da iyi gelece─čini d├╝┼č├╝n├╝yorum, ├žok k─▒sa zamanda kuruyan ve g├╝zel temizleyen bir maske :)

      Sil
  5. Bu markay─▒ hen├╝z denemedim :)

    Yan─▒tlaSil
  6. Benim de T b├Âlgem ya─čl─▒ di─čer yerler kuru gibi. Deneyebilirim asl─▒nda. Tavsiye i├žin te┼čekk├╝r ederim: )
    Takipteyim bana da beklerim.
    Sevgiler

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. umar─▒m memnun kal─▒rs─▒n─▒z, ziyaretin i├žin te┼čekk├╝r ederim, ben de sizi izlemeye ba┼člad─▒m :)

      Sil
  7. Bu ├╝r├╝n de tam benlikmi┼č. Hemen bak─▒yorum ­čśś

    Yan─▒tlaSil
  8. Dogal olmasi avantaj bizim.icin tabi. Tesekkr ederim.canm benm eline saglk ��

    Yan─▒tlaSil
  9. Markay─▒ denemedim ablac─▒─č─▒m ama i├žeri─či gayet iyiymi┼č :))

    Yan─▒tlaSil