28 Kas─▒m 2017 Sal─▒

Farmasi ├ťr├╝nlerim Instagram @farmasiburcu_ dan


Farmasi bir├žo─čumuzun bildi─či gibi katalogdan, ├╝ye olan giri┼čimci ki┼čiler arac─▒l─▒─č─▒ ile sat─▒┼č yapan bir marka. Ayl─▒k ├ž─▒kan kataloglarda kozmetikten, g─▒da takviyelerine, di┼č macunlar─▒ndan, temizlik ├╝r├╝nlerine bir├žok ├╝r├╝n var. Fiyatlar da her ay de─či┼čiyor, indirimlerden faydalanma imkan─▒ oluyor.  



Ben Farmasi kozmetik ├╝r├╝nlerini be─čeniyle kullan─▒yorum. Dr.Cevdet Tuna'n─▒n kurucusu oldu─ču markan─▒n kozmetik ├╝r├╝nleri, bir├žok ki┼či taraf─▒ndan be─čeniliyor. Sosyal medyada ├žok payla┼č─▒l─▒yor. 



Farmasi ├╝r├╝nlerini intagramda tan─▒┼čt─▒─č─▒m sevgili Burcu Han─▒mdan @farmasiburcu_ dan temin ediyorum. Kendisine DM ile ula┼č─▒yorum, sayfas─▒ndan se├žti─čim ├╝r├╝n├╝ bildiriyorum, o da adresime kap─▒da ├Âdemeli ┼čirketten g├Ânderim yap─▒yor, fiyatlar olduk├ža uygun, verdi─či fiyata kargo ve kap─▒da ├Âdeme ├╝creti dahil, ileti┼čime ge├žerseniz detayl─▒ bilgi verecektir. 




12 yorum:

  1. Ben de BB kremini kullan─▒yorum,san─▒r─▒m ├žekili┼čten kazanm─▒┼čt─▒m.├çok memnun kald─▒m valla :)

    Yan─▒tlaSil
  2. cc kremini ├žok merak ediyorum :)

    Yan─▒tlaSil
  3. Çok severek kullanıyorum ben de Farmasi ürünlerini. Güzel günlerde kullanın sizde :)

    Yan─▒tlaSil
  4. Farmasi son d├Ânemin h─▒zl─▒ b├╝y├╝yen ve pop├╝ler markalar─▒ndan olmaya ba┼člad─▒..

    Yan─▒tlaSil
  5. Farmasi'nin all─▒klar─▒n─▒ ve BB kremini ├žok merak ediyorum.:)

    Yan─▒tlaSil
  6. G├╝zel bir marka can─▒m. Bence do─čru bir se├žim ­čśä

    Yan─▒tlaSil
  7. En ├╝stteki pembe cc yi bende kullan─▒yorum harika.

    Yan─▒tlaSil
  8. Ayy ayy benim all─▒─č─▒mdan ­čÖŐ­čÖł bende severek kullan─▒yorum :)

    Yan─▒tlaSil
  9. farmasi'nin bb kremi harika bende severek kullan─▒yorum :)

    Yan─▒tlaSil