17 Kas─▒m 2017 Cuma

Procsin Nar ├çekirde─či ├ľzl├╝ Soyulabilir Y├╝z Maskesi Deneyimim - Procsin Pomegranate Seed Peel-Off Facial Mask ☆☆☆☆☆


Procsin markas─▒n─▒n nar ├žekirde─či ├Âzl├╝ soyulabilir y├╝z maskesi ile tertemiz, p─▒r─▒l p─▒r─▒l bir cilde sahip olabilirsiniz. ─░lk kullan─▒m─▒mdan itibaren sonu├žlar─▒ g├Âzle g├Âr├╝l├╝r ┼čekildeydi. Cildin yenilenmesine, onar─▒lmas─▒na, canland─▒r─▒lmas─▒na yard─▒mc─▒ olur vaadini yerine getirdi. 



├ťr├╝n├╝ eczaneden sat─▒n ald─▒m. Kapak k─▒sm─▒ daha ├Ânce kimsenin denememesi amac─▒yla jelatinlenmi┼čti. 



Kullanmadan ├Ânce t├╝p├╝ ├žok iyi ├žalkalamak gerekiyor. Pembe jel ve beyaz kremsi k─▒vamdaki k─▒s─▒mlar─▒n birbirine iyice kar─▒┼čmas─▒ laz─▒m. Kar─▒┼čmazsa ├╝r├╝n kal─▒n olarak s├╝r├╝l├╝yor. Kar─▒┼č─▒nca pembe beyaz bir g├Âr├╝nt├╝ olu┼čuyor. ├çok ho┼č bir kokusu var. Temizlenmi┼č, so─čuk su ile ya da buz ile nemlendirilmi┼č y├╝ze parmaklar─▒mla kolayca s├╝rd├╝m. S├╝r├╝nce g├╝zel bir serinlik hissettim ve cildim rahatlad─▒. 20 dakikada kurudu, ├žok kolay bir ┼čekilde soyuldu. 



Maske ├ž─▒kar─▒ld─▒ktan sonra cildin 1 saat ─▒slat─▒lmamas─▒ gerekiyormu┼č. ─░lk 5 hafta haftada 2 g├╝n 2 ┼čer g├╝n arayla, sonraki haftalarda haftada 1 kez kullan─▒lmas─▒ ├Âneriliyor. 100 ml lik pembe plastik bir t├╝pte, kapak k─▒sm─▒ ├ž─▒tl─▒ kolay kullan─▒m sa─čl─▒yor. 



PRS T├╝rkiye laboratuvarlar─▒nda ─░stanbul'da ├╝retilmi┼č. Fiyat─▒ 80 TL civar─▒nda, indirimde yar─▒ fiyat─▒na iniyor.




   

20 yorum:

  1. Kolay soyulabilir olmas─▒ kullan─▒m─▒n─▒ kolayla┼čt─▒r─▒yor herhalde. Pratik bir ├╝r├╝nm├╝┼č gibi geldi bana. Payla┼č─▒m i├žin te┼čekk├╝rler, sevgilerimle:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evet pratik bir ├╝r├╝n, yorumunuz i├žin te┼čekk├╝rler :)

      Sil
  2. G├╝zel bir ├╝r├╝ne benziyor mutlulukla kullan─▒n :)

    Yan─▒tlaSil
  3. Par├ža par├ža soyulmam─▒┼č b├╝t├╝n ├ž─▒km─▒┼č gibi g├Âr├╝n├╝yor, pratik gibi geldi bana da. Rastlarsam alay─▒m ben de :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. evet isteseydim b├╝t├╝n olarak bile ├ž─▒karabilirdim ├žok rahat soyuluyor :)

      Sil
  4. 80 tl mi ├žok ┼ča┼čk─▒n─▒m ┼ču an :-(( ├žok pahal─▒ bence ..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. hakl─▒s─▒n─▒z, markan─▒n pahal─▒ iki maskesinden biri

      Sil
  5. Procsin'in denedi─čim her ├╝r├╝n├╝nden memnun kald─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. benim ilk denedi─čim ├╝r├╝n├╝, ├žok sevdim :)

      Sil
  6. ├žok merak ettim ama 80 tl bana biraz fazla geldi

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. baz─▒ internet sitelerinde yar─▒ fiyat─▒na bulunabiliyor, ama kendi sitesinde 82 TL

      Sil
  7. ├çok g├Âr├╝yorum bunu reklam─▒n─▒ sosyal medyada .Sen memnunsan bir denemek laz─▒m derim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├žok g├╝zel temizliyor, ben ├žok be─čendim :)

      Sil
  8. b├Âyle maskeleri seviyorum denemek laz─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ben de maske seviyorum hafta 1 ya da 2 kez uyguluyorum, cildim daha iyi temizleniyor :)

      Sil
  9. Bu g├╝zel ├╝r├╝n ├Ânerisi i├žin te┼čekk├╝r ederim. Akl─▒mda olsun ihtiyac─▒n oldu─čunda bu ├╝r├╝n├╝ alabilirim ­čśś

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. umar─▒m sen de be─čenirsin can─▒m :)

      Sil
  10. g├╝le g├╝le kullan can─▒m. bu arada takibe ald─▒m blogtan ben makyajlikareler:))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. te┼čekk├╝r ederim can─▒m, ben de seni takibe ald─▒m, sevgiler :)

      Sil