3 Aral─▒k 2017 Pazar

StopEver Migraine Patch - Migren ve Ba┼č A─čr─▒s─▒n─▒ Gidermeye Yard─▒mc─▒ So─čutucu Hidrojel Plaster


Ge├žti─čimiz g├╝nlerde StopEver den gelen paketten ├ž─▒kan ├╝r├╝nlerden biri Migraine Patch yani migren ve ba┼č a─čr─▒s─▒n─▒ gidermeye yard─▒mc─▒ so─čutucu hidrojel plaster oldu. Migraine Patch - Migren ve ba┼č a─čr─▒s─▒n─▒ gidermeye yard─▒mc─▒ so─čutucu hidrojel plaster, ba┼č a─čr─▒s─▒, y├╝ksek ate┼č, burkulmada ve so─čuk terapi gerektiren durumlarda rahats─▒zl─▒─č─▒ gidermeyi vadediyor. 



StopEver Migraine Patch paketinden 12 cm X 5 cm boyutlar─▒nda 2 adet hidrojel plaster ├ž─▒k─▒yor. 



Migraine Patch hidrojel plasterin yukar─▒daki g├Ârselde ├╝stte g├Âr├╝len p├╝t├╝rl├╝ koruyucu ┼čeffaf film k─▒sm─▒, altta g├Âr├╝len ise ihtiya├ž duyulan y├╝zeye yap─▒┼čt─▒r─▒lacak k─▒s─▒m, beyaz, kuma┼č benzeri dokulu, alt k─▒sm─▒ mavi hidrojelden olu┼čuyor.├çok yo─čun bir okalipt├╝s kokusu var.  Yeterince kal─▒c─▒ bir tutunma sa─člamak i├žin kullanmadan ├Ânce cildinizin kuru ve temiz olmas─▒ gerekiyor. Sa├ž ya da t├╝yl├╝ y├╝zeye yap─▒┼čt─▒rmay─▒n. 




StopEver Migraine Patch yap─▒┼čt─▒r─▒ld─▒─č─▒ y├╝zeyde su damlatm─▒yor ve kaym─▒yor. Hidrojel i├žeri─činde do─čal bile┼čenler oldu─čundan yani ila├ž i├žermedi─činden ila├žlarla birlikte kullan─▒labiliyor. Rahatlat─▒c─▒ so─čuk terapi etkisi 6 saate kadar s├╝r├╝yor. Ate┼č d├╝┼č├╝rmede ve kas a─čr─▒lar─▒n─▒n giderilmesinde de yard─▒mc─▒ olarak kullan─▒labiliyor. CE i┼čareti i├žeriyor, ├╝r├╝n insan, hayvan ve ├ževre a├ž─▒s─▒ndan sa─čl─▒kl─▒ ve g├╝venli. 



StopEver Migraine Patch paketini i┼čaretli yerlerden a├žt─▒ktan sonra paketin i├ž k─▒sm─▒nda a┼ča─č─▒da g├Âr├╝ld├╝─č├╝ gibi plastik fermuar var. B├Âylece ├╝r├╝n hava alm─▒yor. Paket a├ž─▒ld─▒ktan sonra i├žindeki Migraine Patch hidrojel plasteri uzun s├╝re kullanmayacaksan─▒z hava ge├žirmeyen fermuarl─▒ po┼četinde, serin ve kuru bir yerde saklay─▒n. Daha etkin so─čutucu ferahl─▒k etkisi i├žin buzdolab─▒nda saklayabilirsiniz ama derin dondurucuda saklamay─▒n.



StopEver Migraine Patch i ├žocuklar─▒n ula┼čamayaca─č─▒ yerde saklay─▒n. G├Âz ile temas─▒ndan ya da yaral─▒ ve hassas y├╝zeylere yap─▒┼čt─▒rmaktan ka├ž─▒n─▒n. Yap─▒┼čt─▒r─▒lan cilt y├╝zeyinde tahri┼č meydana gelirse derhal kullan─▒m─▒ b─▒rak─▒n. Haricen kullan─▒l─▒r. ├ťr├╝n medikal de─čildir,ila├ž i├žermez, tek kullan─▒ml─▒kt─▒r.  



─░ngiliz firma taraf─▒ndan Taiwan'da ├╝retilmi┼č, ─░nter Day Kimya Plastik ve Tekstil San.Tic. A.┼×. taraf─▒ndan ithal edilmi┼č. 










15 yorum:

  1. Bilgilendirici yaz─▒n i├žin te┼čekk├╝rler :)

    Yan─▒tlaSil
  2. Ben de ilgin i├žin te┼čekk├╝r ederim :)

    Yan─▒tlaSil
  3. Ben ├žok sakatlar─▒m kendimi bana laz─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
  4. bana da geldi ancak migren sorunum olmad─▒g─▒ ─▒c─▒n suan daha kullanmad─▒m :) yak─▒nda bende yorumlar─▒m─▒ payla┼č─▒r─▒m art─▒k :)

    Yan─▒tlaSil
  5. Detayl─▒ bilgilendirme i├žin te┼čekk├╝rler :)

    Yan─▒tlaSil
  6. Que maravilla de parche! Lo tengo que probar! Feliz lunes! ­čśś­čśś­čśś

    Yan─▒tlaSil
  7. Bak bu tam benlikmi┼č...Tuttu mu tutuyor o migren var ya :)))

    Yan─▒tlaSil
  8. Can─▒m yaz─▒lar─▒na yazd─▒─č─▒m yorumlar─▒ g├Âremiyorum,sonra bir yaz─▒n─▒ okuduktan sonra acaba yorum yazmam─▒┼č m─▒y─▒m diye d├╝┼č├╝n├╝yorum.Belki de onaya ge├ž d├╝┼č├╝yordur tabi...Her neyse..┼×u migren bantlar─▒ tam bana g├Âreymi┼č bu arada...Yok ksein almam laz─▒m benim.

    Yan─▒tlaSil
  9. Bu ├╝r├╝n├╝ ├žok merak ettim ablac─▒─č─▒m, deneyece─čim :))

    Yan─▒tlaSil
  10. Ben de temin ettim lakin hen├╝z kullanmad─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
  11. Evde bulundurmak gereken bir urun . Ellerinize sa─čl─▒k bilgiler i├žin.

    Yan─▒tlaSil
  12. Esra can─▒m ┼čimdi g├Ârd├╝m yorumlar─▒m─▒ s─▒k─▒nt─▒ yok demek ki .)))))

    Yan─▒tlaSil
  13. Ben ba┼čka bir markan─▒n kini ald─▒m ama hen├╝z denemedim. Umar─▒m i┼če yarar.

    Yan─▒tlaSil